Sila Klik!

Kengkawan

Blog Saya

Thursday, September 29, 2016

SENARAI BIJI BENIH YANG DIJUAL


SENARAI BENIH

WhatsApp 0174559536 


WhatsApp 0174559536 utk order



Asparagus (10 biji)
Bayam Hijau Daun Bulat
Bayam Hijau Daun Panjang
Bayam Malabar Hijau
Bayam Merah
Bayam Ungu Merah
Bayam Jepun

Bendi (10 biji)
Bendi Merah (10 biji)

Beetrot
Betik (10 biji)
Brokoli (10 biji)
Carrot

Capsicum Small California Wonders
Cili Api
Cili Besar YongPeng (Cili besar pedas)
Cili Jambak (6 biji)
Cili Pelangi (6 biji)
Cili Panjang - BARU
Cili Solok (10 biji)

Daun Bawang
Daun Sup
Green Zucchini (5 biji)
Jagung Manis (10 biji)

Kacang Botor (10 biji)
Kacang Buncis (10 biji)
Kacang Panjang (10 biji)

Kailan
Kailan Jepun

Kangkung
Ketumbar
Ketumbar Jawa (Culantro) Vietnam

Kucai

Kobis Bulat
Kobis Hybrid Gianty
Kobis Cina
Kobis Ungu/Merah
Kobis Taiwan
Kobis Bunga

Kundur (5 biji)
Labu Air (5 biji)
Labu Manis Tempatan (10 biji)
Labu Manis Orangeman F1 (5 biji)
Labu Manis Cinderella F1 (5 biji)
Labu Manis Fajar F1 (5 biji)
Labu Manis Lantern F1 (5 biji)
Lada Pahit(10 biji)

Leaf Fennel Vietnam
Lobak Putih
Leek

Maman
Marjoram Vietnam

Pak Choy
Parsley

Petola Bantal (5 biji)
Petola Segi (10 biji)
Petola Segi Royal Black F1 (5 biji)
Petola Ular (5 biji)

Peria Vietnam (10 biji)
Peria Putih (5 biji) - BARU
Perilla Vietnam

Roselle (15 biji)

Salad Bulat
Salad Butterhead
Salad Hijau
Salad Hugo King
Salad Green Star
Salad Merah Fire Red
Salad Tongsan

Sawi Bunga Wang Bujang
Sawi Kerinting
Sawi Pahit
Sawi Putih Green Jade
Sawi Curly Dwarf
Sawi Hijau
Sawi Susu/Nai Pak
Sawi Tatsoi

Sprouting Radish Vietnam
Swiss Chard (10 biji)

Selasih
Sengkuang (5 biji)
Sorghum (10 biji)
Sunflower (10 biji)

Tembikai Merah (5 biji)
Tembikai Kuning F1 (5 biji)
Honey Dew Melon F1 (5 biji)

Terung Bulat
Terung Bulat Hijau
Terung Mini (ungu, pjg sejengkal)

Terung Putih Kecil Vietnam
Terung Putih Besar Vietnam
Timun Betik Vietnam

Timun (10 biji)
Timun Jepun (5 biji)
Timun Kuning (10 biji)
Timun Ulam (5 biji)

Tomato Ceri Full House
Tomato Ruby Star

Ulam Raja (20 benih)
Bunga Telang Berlapis (10 biji)

WhatsApp 0174559536 utk buat pesanan

    Sila hubungi semuamenjadi@gmail.com atau hantar personal message di FB untuk memesan biji benih pilihan anda.


    129 comments:

    1. Boleh saya dapatkan anak pohon selasih? Sy sgt memerlukan utk penyelidikan..kalau ada...pls email me ..fiqz04@yahoo.com.sg

      ReplyDelete
      Replies
      1. biji benih selasih sy ada, anak pkk tak de

        Delete
      2. Boleh sy dptkn no tpon x.. sy nk place order. Tq

        Delete
      3. Boleh sy dptkn no tpon x.. sy nk place order. Tq

        Delete
    2. saya berminat untuk membeli benih sengkuang.....nak tanya ada tak u jual dalam kiraan kg? i nak benih sengkuang dalam 1kg...

      ReplyDelete
      Replies
      1. tak ada la dalam sekilo, 1-2 peket ada la. 10 biji sepeket.

        Delete
    3. Saya nak beli benih asparagus... Mcmana ye?

      ReplyDelete
      Replies
      1. bole. sepeket RM2. sila hubungi sy di semuamenjadi@gmail.com

        Delete
    4. Saya nak beli benih asparagus... Mcmana ye?

      ReplyDelete
      Replies
      1. email sy yer kat semuamenjadi@gmail.com, nanti kita cerita yer

        Delete
    5. ada jual pokok\benih pokok galak kucing

      ReplyDelete
      Replies
      1. belum ada lagi, nanti sy usahakan kalau berjumpa.

        Delete
      2. Kt rumah sy byk tumbuh meliar je.. Email sy amna2amzar@gmail.com

        Delete
    6. Saya perlukan benih selasih...0176260267

      ReplyDelete
    7. Saya dah email utk pesanan benih kacang panjang renek

      ReplyDelete
    8. Saya dah email utk pesanan benih kacang panjang renek

      ReplyDelete
    9. saya nk order benih dgn baja.....bayaran pos lajunye sekali atau asing2.

      ReplyDelete
      Replies
      1. meh email sy kt semuamenjadi@gmail.com kita crita panjang2 nak...hehehe

        Delete
    10. hi,singgah baca entry dan follow awak :)

      ReplyDelete
    11. salam kak, sy ader oder kt email...tp xder respond lg..

      ReplyDelete
      Replies
      1. salam, akk dah balas email Norliza tapi ada masalah. dah 2 3 kali cuba masih gagal. Ada fb tak? carik akak kat FB yer Semua Menjadi

        Delete
    12. Benih petunia ada?
      Benih asparagus dan adenium surprisebila akan ada?

      ReplyDelete
    13. Benih bayam malabar hijau pun nk jugok yer kak

      ReplyDelete
    14. Apa beza timun...timun jepun dan timun betik ? Klu timun mini yg biasa bole dpt dikelantan tu timun jenis apa ye

      ReplyDelete
    15. Salam..bunga matahari besar xde ke

      ReplyDelete
    16. salam...ada tak apa-apa jenis biji benih rumput...sy perlukan untuk projek penanaman kanak2 tabika...kalo boleh sblm bln ogos...

      ReplyDelete
    17. Salaam.biji benih pokok geti masih ada lg?klu masih ada sila sms pada saya 0192070348.sekian.

      ReplyDelete
    18. Salam. Saya nak tanya berapa banyak biji benih ada dalam 1 paket biasanya untuk jagung, lada merah dan kacang panjang renek? saya pelajar dan saya berminat hendak membeli untuk projek tanaman saya.

      ReplyDelete
      Replies
      1. Kcg panjang renek 5 biji, jagung 10 biji dan lada merah 20 ke 30 biji

        Delete
    19. benih bunga beaumontia murtoni ada tak..atau nama lainnya easter lily vine

      ReplyDelete
    20. dah lama cari bunga ni untuk di tanam..tak juga jumpa-jumpa....

      ReplyDelete
    21. Benih melada pahit berapa harganya..?

      ReplyDelete
    22. nak tanya benih ceri ada tak , yang letak atas kek tu....

      ReplyDelete
    23. Hai..masih ada benih bunga yg available?

      ReplyDelete
    24. Saya nak beli anak benih blueberry, ada tak?

      ReplyDelete
    25. sy nk beli benih pokok vanila...ada x?

      ReplyDelete
    26. Benih pokok meranti ada tak? Kalau ada saya nak sgt sekali benih maman n bunga telang biru

      ReplyDelete
    27. Replies
      1. anak pokok ada, tp kecik dlm 10 ke 15 cm shj

        Delete
    28. nk tanya..biji benih daun sup ada tak? 5 packet je....mcmner nk oder,,,

      ReplyDelete
      Replies
      1. mohon email sy di semuamenjadi@gmail.com untuk urusan seterusnya

        Delete
    29. Salam. Biji benih pokok zinnia masih available ke?

      ReplyDelete
    30. salam, Ada jual biji benih atau anak pokok roselle x? (prefer anak pokok). Sy baru nak usahakan business roselle. Tanah sudah ada. Perlukan dalam 500 pokok. Minta quote harga ye. Kedai/ rumah area mana ye? Kalau biji benih, berapa hari ye ready untuk dialihkan ke tanah yg luas?

      Anything minta tolong whatsapp sy ye: 013-4043181 (najwa). Terima kasih

      ReplyDelete
    31. hi,sy ada hntr email. nak beli benih roselle 20 peket. boleh advise payment method? COD area mana ye? sy shah alam. klang/ ampang park. kalau boleh nak within this week. weekend ni nak start semai dah. thanks

      ReplyDelete
    32. Assalamualaikum. Saya nak beli benih F1 Hibrid Cili Padi Jambak Merah. Kalau ada stok harap dapat wassup saya 0125342027. Tq

      ReplyDelete
    33. Assalamualaikum,Saya nak benih Pokok Salam, bunga telang, kemangi jika ada stok email saya. Terima kasih

      ReplyDelete
    34. Benih kaktus mini berbunga ada jual ka?

      ReplyDelete
    35. benih bunga matahari bila ada stok balik??

      ReplyDelete
    36. assalam. Sy nk membeli benih bunga matahari apa2 jenis yg ada stok. Tlg reply atau whatapps sy 0195420111

      ReplyDelete
    37. assalam. Sy nk membeli benih bunga matahari apa2 jenis yg ada stok. Tlg reply atau whatapps sy 0195420111

      ReplyDelete
    38. Saya nk beli benih bunga rose dan cili jambak reply me 0138719995

      ReplyDelete
    39. Sya nak benih padi sawah.reply me 0168372907

      ReplyDelete
    40. Assalam..sy nk benih pokok lemon klu ade..

      ReplyDelete
    41. Asslmlkm..akak ad x benih pokok timun betik

      ReplyDelete
    42. F1 Hibrid Cili Padi Jambak Merah -RM5 sepeket
      saya nak beli benih ni..macam mana yer
      aman - 016 798 7680

      ReplyDelete
    43. Salam
      Saya nak beli ulam raja sepeket ada stock lg x

      ReplyDelete
    44. saya nk kacang pnjng rnek tapi dah hbs stock...sdhnya..bila ada stock

      ReplyDelete
    45. saya nk kacang pnjng rnek tapi dah hbs stock...sdhnya..bila ada stock

      ReplyDelete
    46. Benih pokok rerama hijau ada tak?

      ReplyDelete
    47. benih terung telunjuk ada tak?

      ReplyDelete
    48. Cili padi jambak merah ada ready stock?

      ReplyDelete
    49. Cili padi jambak merah ada ready stock?

      ReplyDelete
    50. Cili padi jambak merah ada ready stock?

      ReplyDelete
    51. Asparagus sepeket berapa biji tuan?

      ReplyDelete
    52. Saya nak beli bijih cili jambak.. Bagaimana ya?

      ReplyDelete
    53. Saya nak beli bijih cili jambak.. Bagaimana ya?

      ReplyDelete
    54. Saya nak beli bijih cili jambak.. Bagaimana ya?

      ReplyDelete
    55. Asparagus sepeket berapa biji tuan?

      ReplyDelete
    56. sila hubungi saya melalui emel semuamenjadi@gmail.com

      ReplyDelete
    57. Benih terung mini warna ungu ada tak...sy berminat

      ReplyDelete
    58. Benih terung mini warna ungu ada tak...sy berminat

      ReplyDelete
    59. Benih terung mini warna ungu ada tak...sy berminat

      ReplyDelete
    60. Benih terung mini warna ungu ada tak...sy berminat

      ReplyDelete
    61. saya ingin membeli benih timun betik sebanyak 10 peket.tolong bagi no akaun untuk pesanan dan mesegkan no tersebut ke HP saya 0111-7989325 (sulaiman hasan ) kulai johor.

      ReplyDelete
    62. ada kedudup putih / sedudup putih tak saya nk.. 0196465601

      ReplyDelete
    63. Saya nak beli benih selasih dan daun sup. Hubungi saya 0122273963. Tq

      ReplyDelete
    64. Saya nak beli benih selasih dan daun sup. Hubungi saya 0122273963. Tq

      ReplyDelete
    65. Assalamualaikum... ada promosi untuk tahun baru cina ke...

      ReplyDelete
    66. Sy nak benih bunga adenium...mcmna nak beli harga bape...pls wasap 0122645908

      ReplyDelete
    67. Sy nak benih bunga adenium...mcmna nak beli harga bape...pls wasap 0122645908

      ReplyDelete
    68. Sorry boss..blh sya dptkn no.tel awak..rasenye lagi senang melalui wassup...

      ReplyDelete
    69. Sorry boss..blh sya dptkn no.tel awak..rasenye lagi senang melalui wassup...

      ReplyDelete
    70. assalam di kawasan n9 ni .. ade jual tak anak pokok terung panjang yg dah keluakan daun 3 atau 4 helai tapi masih di dalam bebilang sel ?

      ReplyDelete
    71. assalam di kawasan n9 ni .. ade jual tak anak pokok terung panjang yg dah keluakan daun 3 atau 4 helai tapi masih di dalam bebilang sel ?

      ReplyDelete
    72. boleh wtsp saya 0198807070.saya berminat dengan jagung ungu

      ReplyDelete
    73. Ada benih english herbs tak? Saya berminat dengan baja ab tu..

      ReplyDelete
    74. Saya perlukan benih asparagus dan cili f1. Bole whastap saya ke. 0103138177 tq

      ReplyDelete
    75. Assalam..sy mencari benih kemangi..ada jual ke?

      ReplyDelete
    76. Kalau setiap jenis benih tu diiringi dgn gambar sayurnya lagi baik kerana tidak semua orang kenal nama-nama sayur tanpa gambarnya sekali. Bokeh ke?.

      ReplyDelete
    77. Kalau setiap jenis benih tu diiringi dgn gambar sayurnya lagi baik kerana tidak semua orang kenal nama-nama sayur tanpa gambarnya sekali. Bokeh ke?.

      ReplyDelete
      Replies
      1. Insyaallah akan diusahakan, sementara tu boleh gugel image dlu kot

        Delete
    78. Berapa kos penghantaran ke sem malaysia

      ReplyDelete
    79. hai sy berminat dgn biji lada jambak tu..klau semai bpe lame makan masa?mcmne boleh sy dpt kn.bleh pos x?

      ReplyDelete
    80. hai sy berminat dgn cili padi jambak..klau semai biji tu makn mase berape lame die brbuah?cmne sy nk dptkn bleh pos x?

      ReplyDelete
    81. This comment has been removed by a blog administrator.

      ReplyDelete
    82. adsalamualaikum tuan daya nak beli benih sengkuang ad stok tak boleh call atau wassap saya 0137189977

      ReplyDelete
    83. Hai. Ada jual benih atau pokok galak kucing tak? Kat mana lagi ya nak cari pokok ni? Terima kasih

      ReplyDelete
    84. salam. ada jual benih terung pipit x ?

      ReplyDelete
    85. mohon ws saya 017 4559536 untuk sebarang pertanyaan

      ReplyDelete
    86. Ada benih pokok YAKON? memang nak sgt cari benih pokok ni.

      ReplyDelete
    87. Cili pelangi mcm Mana jus biji

      ReplyDelete
    88. Sye nk benih sengkuang... Nk 2peck

      ReplyDelete
    89. Sy nk benih timun betik. Ada lg x?

      ReplyDelete

    Sila Klik!

    Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...