Sila Klik!

Kengkawan

Blog Saya

  • Daun Bidara Kering - Daun Bidara Kering 10g RM1 Boleh pesan sekali dengan biji benih atau produk lain Kos Poslaju RM8 utk Semenanjung WhatsApp 0174559536 Kegunaan daun bida...
    1 week ago

Friday, October 11, 2013

Keratan Batang Ros Jepun

KERATAN BATANG ROS JEPUN



Dapatkan keratan batang ros jepun  dengan hanya RM2, untuk pilihan biji benih lain sila rujuk 
 di SINI.

Untuk Keterangan lanjut  sila hubungi semuamenjadi@gmail.com.

9 comments:

  1. nak tanya, keratan putih & pink ni je ke? warna lain takde?

    ReplyDelete
    Replies
    1. ada gak, nak warna apa tu? putih belang pink/pink muda/kuning keperangan tapi tak ada byk la, kalau nak campur2 pun bole, yg ada byk cuma warna putih dan pink kuat seperti dlm gambar

      Delete
    2. sejenis jer, yang putih belang pink

      Delete
  2. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  3. Sya nak tanya benih ros jepun,roselle & kacg bendi ada lgi x. Kalu ada mcm mana nak order..

    ReplyDelete
  4. Assalam kak saya beli keratan bunga ros jepun warna merah terang,pink,putih,peach, oren,summa berapa harga sekali wang pos...benih zinnia ada tak....

    ReplyDelete
  5. Satu lagi nak yg ros jepun purle campur putih..yg berlapis lebat tu..k?nanti email saye yer.....pokoknyer summa yg berlapis...

    ReplyDelete
  6. askm....bunga ros jepun tuu berapa spesis yg ade berminat nak order

    ReplyDelete

Sila Klik!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...