Sila Klik!

Kengkawan

Blog Saya

  • Jualan Pokok Kemunting - Pokok boleh dibuat hiasan, ada bunga cantik warna pink dan buahnya sedap dimakan begitu sahaja . Juga boleh buat jem. 1 pokok RM18 Kos Poslaju RM12 utk Se...
    1 week ago

Friday, October 11, 2013

Keratan Batang Ros Jepun

KERATAN BATANG ROS JEPUN



Dapatkan keratan batang ros jepun  dengan hanya RM2, untuk pilihan biji benih lain sila rujuk 
 di SINI.

Untuk Keterangan lanjut  sila hubungi semuamenjadi@gmail.com.

9 comments:

  1. nak tanya, keratan putih & pink ni je ke? warna lain takde?

    ReplyDelete
    Replies
    1. ada gak, nak warna apa tu? putih belang pink/pink muda/kuning keperangan tapi tak ada byk la, kalau nak campur2 pun bole, yg ada byk cuma warna putih dan pink kuat seperti dlm gambar

      Delete
    2. sejenis jer, yang putih belang pink

      Delete
  2. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  3. Sya nak tanya benih ros jepun,roselle & kacg bendi ada lgi x. Kalu ada mcm mana nak order..

    ReplyDelete
  4. Assalam kak saya beli keratan bunga ros jepun warna merah terang,pink,putih,peach, oren,summa berapa harga sekali wang pos...benih zinnia ada tak....

    ReplyDelete
  5. Satu lagi nak yg ros jepun purle campur putih..yg berlapis lebat tu..k?nanti email saye yer.....pokoknyer summa yg berlapis...

    ReplyDelete
  6. askm....bunga ros jepun tuu berapa spesis yg ade berminat nak order

    ReplyDelete

Sila Klik!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...