Sila Klik!

Kengkawan

Blog Saya

Tuesday, December 24, 2013

Pokok Kaduk untuk diJUAL

Pokok Kaduk untuk diJUAL

Daun kaduk mempunyai aromanya yang tersendiri sedap dibuat ulam sama ada secara mentah ataupun direbus. 
Daun ini juga sering digunakan dalam masakan dan kerabu.

Selain daripada itu daun kaduk juga boleh dibuat kerepek seperti kerepek bayam.

Keseluruhan tumbuhan ini daripada daun dan akarnya dikatakan mempunyai khasiat terutamanya untuk merawat demam, sengal-sengal badan, sakit sendi dan juga malaria.

Setiap satu pokok dijual dengan harga RM6 + Kos kendalian poslaju RM10 
Penghantaran hanya dibuat pada hari RABU dan AHAD setiap minggu.

Jika berminat hubungi saya di semuamenjadi@gmail.com

6 comments:

  1. salam..saya ingin membeli pokok kaduk atau benih pokok kaduk...sila whatsapp sy jika boleh..0192129321 trima kasih.

    ReplyDelete
  2. Saya nk beli pokok atau benih pokok kaduk. Minta WA saya 0123120455

    ReplyDelete
  3. salam...saya mahu membeli pokok kaduk. Minta WA saya 0134178619

    ReplyDelete
  4. Salam..saya betminat beli pokok kaduk.
    Whatsapp 017-8777830

    ReplyDelete
  5. Salam..saya betminat beli pokok kaduk.
    Whatsapp 013-3860035

    ReplyDelete
  6. Salam...saya berminat beli pakok kaduk ni...pm saya 0125906505

    ReplyDelete

Sila Klik!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...